My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, August 27, 2011

Pantai Rambah, Pontian - Part 1

sabtu 20/8/201.. hari yang paling bosan.. tanpa berlengah aku suruh housemate aku, Chaya bersiap sbb aku nak  ajak dia keluar.. hehhehhe.. seperti biasa aku buat keje gila lagi dgn chaya.. ktaorg melepak kat Pantai Rambah dari jam 9.00am sampai lar jam 2.30pm.. yer betul!! di bulan ramadhan yg mulia  lagi panas terik.. melepak di tepi pantai berbatu.. mmg indah sambil tgk air laut pasang.. memang rasa seronok sambil borak2 kosong..  :D
mai kta tgk serba sedikit gambar ktaorg.. :P






mmg penuh batu jer.. tak nmpak pasir pon..  best gak dok cni.. ada pondok kecik yang sesuai utk berehat dan borak2.. kat cni boleh memancing.. pada yang minat nak memancing mmg sesuai lar tempat ni.. redup dan tenang.. kat cni ada menara tinjau tp tutup lar pulak.. hukhukhuk.. puas lar kitaorg berposing sakan..  hahhha.. sedar2 dh 556 keping gambar!!
Ya Allah.. byk gle..  dh mcm amik gambar kawen lak.. hahhah.. 
jom tgk lagi gambar.. :P




tah hape lar si chaya dok belek2 tu.. 







 ktaorg mmg suka cari keje.. hahhahha... we're also love taking a picture!!







hahhahha... aku terdampar!! tolong!! tolong!!!



hehehhehhe... memoyoskan diri!! :P  amacam cun tak posing aku??? dok kat batu tu mcm dok atas sofa jer kan?? hahhaha.. 





chaya yg suka barlakon.. tah sape lar yang dia tgh ingat kat sabah tu?? :P




cewah!!  ayu lar tu!!  hahhah.. tu jer utk entry kali ni.. nntkan part 2 pulak yer... 
ape yg best?? nak tau tunggu tau.. :D


No comments:

Post a Comment