My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Friday, January 20, 2012

Yes! i'm back babe!!

Assalamualaikum... heehhehe...

lama sungguh aku tak karut mengarut kat dalam blog aku yg terchenta nih.. :P  rindu aku tak? gegeggege... welcome 2012!! cita-cita dan cinta masih lagi blom nampak bayang-bayang kejayaan.. ahaks!! :P
Tahun ni merupakan tahun yang mencabar dlm kerjaya dan pembelajaran aku..

Fisrtly.. off course cabaran dalam kerjaya.. huh! sejak bertukar bahagian Unit Hal Ehwal Pelajar aku sgt2 lar busy.. tak sempat ar nk rehat2 mcm kat bahagian pentadbiran.. tp aku sgt bersyukur sebab dpt bos yang baik, ada toleransi dan sempoi!! En Saiful Bahri b. Yahya a.k.a my BOS.. mmg bos paling rock habesss!  Di tambah pulak dgn rakan2 ofis yg terbaik.. Together we make it right coz together we are superb team!! yeah!!  thanks to Sharunezam a.k.a nezam & Salawati a.k.a mak menti.. sekecik tuan punya badan.. kikikiki... sbb diaorg berdua ni byk bagi tunjuk ajar dan nasihat yg berguna kat aku.. biasa ar aku ni buat keje mula2 tu mmg terkial-kial, dgn nakal nyer.. mengusik org lar, kasi org makan byk supaya montel macam aku.. hahhaha.. anyway thank you kawan.. (*_^) 

Kat UHEP ni ada gak la aku nmpk masa depan aku nk majukan diri dlm kerjaya.. harap2 tak di takuk ni lama sgt.. learn fast, work hard then achive target..
wow! wanna to make it happen!! :D

Secondly.. my study lorrrr... skrg dh tukar epjj manyak susah oooo... pening ngn mcm2 deadline sana sini.. assignment individual & group bertimbun2.. haiiiyyaaakkkk!! manyak pening ooo..
tak sabar rasa nyer nk kasi abes study.. harap2 sem depan dapat amik 5 paper then GRADUATION!! huh! tak sabar lak rasa dlm kolbu ku ini...  amin Ya Allah..

Tahun ni aku harap Allah izinkan aku untuk buat pembaharuan yg positive dlm hidup.. nak lebih mendekatkan diri dengan Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. Kalau di izinkan Allah dan dipermudahkan oleh Nya, aku nk mendalami ilmu Allah ni dengan lebih mendalam.. slowly but effective..

kadang-kadang rasa diri ni jahil lar sesangat dengan Tuhan.. ego, angkuh dan degil.. sedangkan dia sentiasa ada kat sisi kita walau kta susah atau senang.. Andai dapat aku putar balik masa aku kecik2, aku janji akan jaga tingkah laku aku, amalanku, tutur kata ku.. tp semua tu dh tak boleh patah balik.. Moga Allah ampuni dosa-dosaku, terima taubatku, buka hati dan beri hidayah serta bimbing aku ke jalan yg diredhaiNya.. Amin.. 

Tahun ni bila umur dah menjangkau 30an ni terasa jugak aku nk ada family sendiri.. Aku mengharapkan Allah beri pertemuan dengan jodoh yang baik.. yg sabar dengan kerenah aku yg byk nih.. hehhehe... dan paling penting terimalah aku seadanya.. moga jodoh yg Allah pinjamkan tu kekal dunia akhirat.. apa yang terbaik bagi Allah itu yang terbaik utk aku.. Moga Allah buka pintu hati2 kami untuk bertemu dan di permudahkan jalan ceritanya.. amin..
(~_~) 
>>****blushing****<<





2 comments:

  1. Perrgghhh...lama giler tak update!

    ReplyDelete
  2. ate nye lama benor kamu tak hupdate belog . . .
    meh sini, datang belog saye dan jawab soklan cepu emas yang diberikan oleh saye . . .

    ReplyDelete