My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Sunday, August 14, 2011

bORING SUNDAY!!

Today feel like boring nak mati.. tak tau nk buat ape.. pagi2 bangun teros capai my little notebook yang makin "weng" and sambil2 tgk buku2 yg masih suci tak tersentuh dari smlm.. 
oh my!! next month dh start final exam and aku still sangap2 tak tau ape2 sbb tak masuk kelas since start keje gomen nih... haiiiyyyyaaaaaaaaakkkkk!!!! bole pengsannn!!

nak tgk tv pon mcm tak de citer jer.. thank to Allah aku dok kat pontian ni dapat ler siaran Singapore.. hehheh.. tak ler ngadap Astro yang balik2 citer ulang2... 
bayar mahal tapi citer sama jer.. tak de idea langsung!! pastu bila  raya, tiap2 tahun citer sama.. tajuk typical time raye "ISTIMEWA RAYA" citer Sinario lar, Anak Mami Tanjung lar, 
KL Drift & mcm2 lagi lar citer yg biasa  Astro tayangkan..  B.O.S.A.N!!
walaupon aku keje  Astro dulu tetap tak puas hati.. hahhahahhhaa

hurmmmmmm... arini plan nak lepak pantai lagi.. dkt RAMBAH.. hehhehe.. skrg aku dan  pantai tak dpt dipisahkan.. mentang2 lar umah 2 min jer dah sampai pantai.. hehehhhe... pastu sambil2 baca buku nk exam ni kan.. ewahhhh!! yer lar tu... :P



sambil merepek2 dlm blog ni, mata jeling2 tgk  MELODY.. tahniah lar kat kak Noraniza Idris yang bakal dirikan Masjid dgn insan terpilih Ustaz Jeffry.. Alhamdulillah..  teringat masa zaman2 kak ani muda2 menyanyi duet dgn arwah Abdullah Chik.. huh!! punye lar arwah abah aku  minat kat diaorg berdua ni.. semua jidil album ada.. (dulu panggil JIDIL).. complete lar org ckp.. minat abah aku ni banyak mempengaruhi aku..  dgn aku sekali terikot2 nyanyi lagu diorng.. siap hafal lagi tu.. tu masa aku kecik2 dulu lar.. masa sekolah rendah... lagi satu lagu Whitney  Houston.. One Moment in Time.. ni lagu time Olympic tahun brape tah.. tak igt lar aku..  huh!! siap hafal & nyanyi hari2.. ehemmm!!
 jom kta layan jap lagu nih...  :D


haaa..  bestkan?? mmg naik semangat klu dgr lagu ni... klu tgk sukan Olympic, paling aku suke tgk  acara renang, renang berirama, gymnastic, gymrama, acara larian & badminton.. masa kecik2 dulu klu tgk Sukan Olympic mesti tgk ngn arwah atuk ku sayang.. org Pakistan panggil datuk dengan gelaran BABA.. my lovely Baba selalu lar ajak aku teman dia tgk tv..  klu tgk bola sepak & badminton.. siap terlompat2 kitaorg.. hahhahhaha.. klu score gol atau badminton menang jer mesti kitaorg menari "bagra".. siap ngn tongkat2 dia terangkat!! hahhahhhaa... rindu nyer waktu tu.. 

ape pon yg pergi tak kembali... Al-Fatihah buat my lovely and sweetest daddy, 
Ab. Allah @ Abdullah bin Man, my handsome Pakistani grandfather, Fazal Elai bin Rekenan and Malaysia Oldies Singer, Abdullah Chik..  

Moga sentiasa salam rahmat Allah dan tergolong dalam golongan ahli2 Syurga.. Aminnn... 

~~Miss You ~~

                                        

              


No comments:

Post a Comment