My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, October 30, 2010

mandarin group project 2010...

okey... this is an interesting part...
aku kena berlakon utk assignment mandarin!!  
Huayupian maksud nyer filem mandarin... hurmmm.. setelah bertungkus lumus menyiapkan project group.. maka terhasil lar drama pendek yang aku lakonkan with my friends... 
nak tgk video nyer??? hehehhe.. jgn gelak yer... ahaks!!


video ni aku yang buat editing.. hurmmm... 1st time acting dan editing. aku guna window media player je.. disebabkan masa dh suntuk utk aku hantar assignment before final exam, aku sampai lupe nk masukkan subtitle.. huhuhu... malas pon yer gak.. hehhehe..  
assignmnet ni penentu utk dptkn markah yg tinggi dlm subject mandarin... 
tekanan mmg sgt banyak.. terlalu byk date line, tests, quizzes... so this is the result.. =)


the synopsis,


Short movie ni menceritakan persediaan Anum, Sahrul, Ema & Sarah utk suprise parti harijadi Intan... kitaorg rakan sepejabat.. Intan seorg setiausaha yang sangat sibuk menyiapkan kerja2 yang diamanahkan oleh pengurus hingga lupa harijadi nyer.. 


so, bermula lar rancangan kitaorg utk Qingzhu Shengri Kuaile 
(sambutan hari jadi) 


hopefully you guys enjoy the movie... 












No comments:

Post a Comment