My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, October 9, 2010

keletihan fizikal & mental...

lately ni kesibukkan yg maximum... ditambah dgn final exam yang semakin hampir.. aduhhh.. nk pecah kepala aku fikir... mcm2 masalah & dugaan yang dtg... sedih tul.. byk sgt berfikir perkara2 yang penting dan remeh sampai aku migraine... penyakit yang berulang sejak aku sekolah lagi...

kemurungan atau depression yang aku alami merunsingkan aku... makin menjadi2 lak... teringat zaman2 aku keje kat HSBC Bank dulu... siap g jmpe doctor n dapat MC 2 hari... kena lak mkn ubat depression utk 6 bln... peeerrrggghhhhh... mkn ubat tu mmg aku tdo mati... tak sedar diri teros... mmg kuat kesan ubat tu... smpai buat keje pon boleh tertdo.. hahhahhah.. dah lar aku ni collector... tgh2 berckp leh terlelap... klu dh ngantuk sgt aku tdo kat toilet duduk... hehehhehe.. budusss sggh aku time tu... 

semester ni aku rasa kurang bersemangat nak study sebab kehilangan abah 3 bln yang lalu... dia lar kekuatan aku bila aku ada masalah... especially masalah dlm pelajaran.. dia selalu bagi semangat kat aku... aku jawab test n quizzes pon tunggang langgang... aku tak dpt jwb dgn baik mcm selalu... aku rasa serabut sgt.. dgn byk due date yang kena kejar... huh!!! camner nk jadi SUPERWOMEN ni??? 

Anum plzzzzz get back on track!!! aku tak tau ape yg aku blajar semester ni.... walaupun jadual exam aku best utk sem ni tp aku tetap gak risau... aku rasa sgt2 hilang fokus..  haihh... ape nk buat nih... semua keje mcm tak sempurna... 

..I NEED TO DO SOMETHING... BUT WHAT SHOULD I DO??? 






No comments:

Post a Comment