My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Monday, December 3, 2012

Night Market Batu Feringgi, Penang

Assalammualaikum w.b.t and hello everyone.. :)

harini cuaca sejuk gilerrrrr.... geggegeggeggeggegge... hujan turun dgn lebat nyer.. smpai bocor bumbung rumah aku.. haihh.. camni ler klu dok umah atas sekali.. nasib baik lar tak jatuh cam nangka busuk.. tak perasan air atas lantai.. happy nyer aku harini sbb dapat makan takoyaki.. yummm yummm.. lama nyer tak mkn.. mcm dah ketagih pulak mkn takoyaki ni.. huh!! klu hari2 mkn mau debab berdouble2!! ehhehhe


ok seperti yg korang baca tajuk post ku itu.. night market kat Batu Feringgi, Penang.. best klu byk duit.. hehehhe.. sepupu aku penah spent RM5K hanya shopping kat situ jer.. tah hape dia beli.. yg aku tgk byk DVD jer.. tp mmg tak di nafikan gambar mmg cantik!! harga standard tp berbaloi.. dari cerita lama smpi citer baru.. 


klu nk cari barang cenderamata yg pelik2 ada kat cni.. kena pandai tawar menawar.. klu pandai loghat penang lagi baguih.. nk tawar kena cam gangster ckit.. mcm sepupu aku.. hahhha.. nak tergelak aku tgk dia deal harga ngn amoi ni.. teros kasi harga murah! 

yeahhh i likeeeee... kat cni ramai lar org dok memujuk suruh pi urut kaki.. 
haihhh annoying lar jgk.. 

klu korg nk cari spec yg mcm2 pesen ada kat cni.. lagu mana hang nak semua ada.. harga berpatotan.. klu minat dgn seni lukisan.. haaaa ni lah tempat nyer.. byk artwork yg sgt cantik2 tp harga dia pon cantik gak ler... rasanya berbaloi kot dgn harga dia.. barang kebanyakkan sama tp tiap tokey kedai biasa suka main harga.. minyak "essen" pon ada jgk... tau dak apa dia minyak "essen"??? MINYAK WANGI daaaaa... hehheh


 juga kasi round satu kali baru lar pi beli apa hangpa mau ok.. byk dah tips aku ni.. jom layan gambaq pulak.. 







mcm2 ada.. mai bwk duit jah.. 



sepupu aku yg dh pening layan aku shopping!! ahhahha




cantik kannnnnnnn... aku beli 1 jer.. letak kat tepi tv.. nxt coming nk beli lagi satu.. baru lar match!! hehehheh












kat mana lar saluran air ni?? hurmmmm..


nak balik dah.. hujan dh mula turun... :(




oklah.. sampai cni jer aku boleh coretkan.. nxt coming entry citer esok pulak yer.. daaaaa.. 
nite peps! oopppppssss... satu lagi aku nk tunjuk kat korg!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

jeng jeng.. ni lar sepupu aku yg gangster tu.. jgn kata amoi, bangla pon kecut ngn dia tau!!! hehehhehhe.. garang sehhhhh... 



bye bye..


No comments:

Post a Comment