My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Sunday, December 2, 2012

Little India Penang

Assalammualaikum w.b.t and hello everyone.. 

pagi2 aku dah ngadap ELLEN DEGENEROUS SHOW..  kali ni artist jemputan Jennifer Lopez!! Wwwwwwaaaaaa my favourite! cun nyer minah ni walaupun dah berumur.. rasa macam umur 28 jer aku tgk.. anak dah dua kot!! haihhhh badan bergetah lagi.. bila lar bdan nak mcm dia.. hahhahhaha... 

ok.. ok.. aku dah melalut byk dah ni.. hehehhe.. seperti yang dijanjikan aku nk story pasal Little India and Night Market, Batu Feringgi, Penang.. 

LITTLE INDIA, Penang..

ni dah kali ke 3 aku dtg kat Little India Penang ni.. sbb mak aku suka beli rempah kat cni.. aku lak suka cuci mata.. hahhaha.. klu nk beli pakaian atau apa2 accessories indian culture, boleh terus dtg kat cni.. byk pilihan dan klu bernasib baik baju punjab boleh dapat RM20 SEPASANG WOKEH!! so cheap and worth it!! tak caya?? 
jom tgk gambar2 kat bawah nie.. 








so gorgeous!!! rasa nk beli buat collection byk2 kat rumah.. aaaauuuwww!!



bling bling time babeh!!







cer teka brape harga baju ni?? cantikkan!! 



seperti yang aku ckp lar.. baru jer RM20.. kain dia sedap pakai.. sila abaikan kepadatan perutku itu.. huahuahuahua... bila nk kurus nih?? (@_@)'



suasana little india.. klu time deepavali ni mmg penuh & traffic jam!!! 



ni common jajan org india.. muruku dan kekacang.. wajib ada tau.. 







tadaaaaa... selain 2 helai baju punjub aku sempat beli gelang dan laddu.. Gelang harga RM15 dan laddu RM 2 (4biji)



yummm yummm.. sedap laddu ni.. tp xboleh mkn byk2 nnt kena diabetics lar pulak.. ok next entry aku akan story pasal Night Market, Batu Feringgi.. nak citer kat cni dah panjang bebenor.. happy to be here in Penang!!







No comments:

Post a Comment