My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Thursday, February 28, 2013

here i'm back again.. hahhahahha..

Assalammualaikum w.b.t dan selamat sejahtera semua,

huh! lama tak hapdate blog ku.. :P busy bebenor.. byk keje kat opis.. study yang tggu masa nak abes.. alhamdulillah... mudah2an grad aku.. nnt leh smbg degree lak.. insya Allah... amin..

ceritera aku kali ni.. berkenaan kejujuran dalam persahabatan.. beberapa minggu yang tidak menyenangkan dan mengecewakan hidup aku.. kesabaran aku diuji berkali-kali.. sehingga satu tahap meletop habes!!! setereeesssssss!!! setelah meletop tu makan dia!! Gua halau kwn serumah aku dgn slumber nyer... aku mmg tak suka betul kalau dapat kwn yang pentingkan diri nih.. dah tu siap tikam belakang aku.. sakit oooo... pantang dalam hidup aku klu orang berbohong ngn aku.. perrgghhh cuping telinga aku yg tebal ni leh jadi nipissssssss.... merah membara!! 

jgn sesekali berbohong.. tu mmg gua pantang 7 keturunan.. sape-sape yg kenal aku, tau yg aku ni sgt syg kwn-kwn..sgt ambil berat dgn kwn-kwn.. tp lu jgn buat peleche ngn aku.. dua tiga kali klu lu cari pasal.. dari aku tak smpi hati leh jadi smpi hati buang kwn.. 

susah sgt ker berlaku jujur dgn kwn2.. betul kadang-kadang kta terpaksa berbohong untuk jaga hati org.. tp klu dah smpi memburuk2kan org tu mmg aku tak leh terima..  setelah eksiden menghalau kwn2 aku dr umah.. kini aku bahagia.. seronok dok sensorng.. tak de gangguan dan tak sakit hati nak balik umah tgk muka-muka fake depa.. hehhee..

aku tau risiko menghalau org dr rumah ni mmg tinggi.. dan aku dh bersedia.. perkara yang aku dh agak akan berlaku dah pon terjadi.. 
mmg nak tutup malu korg.. pastu nk burukkan aku.. mentang-mentang lar muka aku ni garang, tak cantik, tak ayu mcm org.. org ckp mcm2.. kecian aku tgk ngn korg ni.. nak cover malu jadi buruk2kan aku.. no problem lar beb.. aku bersyukur Allah makbulkan doa aku jauhkan aku dari kwn2 yang baik dan bermanis muka hanya depan aku tp tidak dibelakangku..

bak kata pepatah 
"BIAR RUPA HODOH HATI MAU BAIK; JGN MUKA LAWA HATI MCM BANGKAI"

dari ensiden tu gak lah.. diorg hangkut barang-barang yang dah diwakafkan oleh kwn2 yang pernah dok situ.. haihhh korg ni kata bagus sgt.. brg yg diwakafkan mana leh korg rembat camtu jer.. dosa & haram.. even aku tuan rumah tu pon xleh amik walaupon oneday aku pindah dari umah tu.. ada paham?? org bijak pandai mcm korg mana paham.. terlebih bijak.. xpe bagi aku tu semua budak2 yang baru nak blajar hidup sendiri.. 

lepas pindah buat muka berlagak lak tu.. xpe Allah ada.. satu hari nnt org keliling tau lar perangai korg camner..  tp itulah kan kata manusia.. mmg suka busybody amik tau pasal org pastu dengar citer sebelah pihak jer.. manusia.. manusia... kasihannnnnn...

tak penah aku dok umah sewa jadi camni beb.. kwn2 aku dulu tip top.. terbaek!! huh! rindu dok rumah bujang aku dulu.. sakit demam kwn2 ada kat sisi.. ni dok ngn korg haprak!!! 

tapi kannnnn... mmg menyayat hati tgk org keluarkan brg dari rumah.. 
kena halau.. hahhahhhahhaha.. >>gelak jahat<< 
dude!! korg mmg so pathetic!!






No comments:

Post a Comment