My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Wednesday, January 9, 2013

jom layan lirik lagu..

ni lagu wajib bila aku gi karok.. ehhheehe.. moh lar kta layan.. 

Nike Ardila - Ku tak akan bersuara

Izinkan cintaku

Berbunga di hatimu

Biar terus mekar

Jadi kenyataan


T’lah lama ku dahaga

Belaian seorang insan

Semoga bersamamu

Ceria hidupku


Ku tak akan bersuara walau dirimu kekurangan

Hanya setiamu itu ku harapkan

Ku tak akan menduakan walau kilauan menggoda

Kasih dan sayangku tetap utuh untukmu

Hanya ku pinta darimu

Setialah selamanya

Sehingga abadi

Cinta ini sayang begitu ku doakan


Ku tak akan bersuara walau dirimu kekurangan

Hanya setiamu itu ku harapkan

Ku tak akan menduakan walau kilauan menggoda

Kasih dan sayangku tetap utuh untukmu

Hanya ku pinta darimu

Setialah selamanya

Sehingga abadi

Cinta ini sayang begitu ku doakan


Tak mungkin kan terjadi

Kehancuran cinta kita

Tegarnya hatimu seperti hatiku

Tegarnya hatimu seperti hatiku



Astrid – Tentang Rasa


Aku tersesat

Menuju hatimu

Beri aku jalan yang indah

Ijinkan ku lepas penatku

‘tuk sejenak lelap di bahumu


Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya


Tentang cinta yang datang perlahan

Membuatku takut kehilangan

Ku titipkan cahaya terang

Tak padam di dera goda dan masa


Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama

Menyatukan perasaan kau dan aku

Semoga cinta kita kekal abadi

Sesampainya akhir nanti selamanya





No comments:

Post a Comment