My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, March 10, 2012

Lentok Lentik Photohgraphy

Assaalammualaikum dan salam 1Malaysia..

Salam Muhibbah Salam salam salam.... Ceria2 lah hendak nyer kpd korg yg rajin blog walking ni.. aku ni malas ckit.. hehhehe... tp klu org suruh jenguk tu insya Allah aku akan pi intai-intai blog korg.. Wokeyhhh!! today lemau story from me is all about PHOTOGRAPHY!! 

Satu bidang baru dalam hidup aku.. minat dlm bidang ni amat mendalam tp masa tu amat mencemburui aku dan Canon DSLR EOS 1100D... aku jarang lar nak godek-godek camera ni kecuali bila dh sanggap tak tau nak buat ape dan aku keluar g trip mana-mana lar... insya Allah next coming trip to Bandung, Indonesia.. Doakan aku lepas nk buat pasport!! hahhahah... 
Nak tau kenape aku citer pasal camera kesayangan aku nih?? hurmmm... jeng jeng jeng... sebab di suatu hari yang hening, aku telah keSANGAPan yang terlampau.  Al-maklum ler.. TV dah tak de.. hoiiittt tuiii!! ape pon tak boleh!! hahhaha... Sooooo.... bermula lar kerja-kerja menghilangkan bosan aku nih.. 

First step aku MAKE UP ler ape lagi.. tgh dok cuba-cuba pakai maskara mcm yg diajar oleh sifu aku.. Zura a.k.a Siti Baizura.. :P hehehhe.. tengah dk syok make up timbul lak idea nk pakai tudung.. tengah best- best berangan terpandang lak camera aku nih.. adoiiiyaaaiii... makin menjadi-jadi aku nih.. dari satu ke satu tudung aku tukar.. hahhaha...  good idea is aku mmg jual tudung.. banyak nyer selendang lar.. mcm2 ada... nnt dah siap website and FB aku promote yer.. 
beli jangan tak beli.. berbaloi-baloi.. :))  

>>PROMO CKET!!<<

dah penat bergambar sakan.. kaki dh lenguh.. tumit dh nk tercabut.. ape lagi stop lar!! adehhhh... camno lar amik gombar maso den kawen nnt??!! adehhhh... ni nasib yo aku pakai tripod.. tp terpakso ar setting 10 second.. jonuh nak posing.. 
tapi bila tgk gambar puas hati.. hilang penat... hehhehe..

haaaaa.. ni lar hasil nyer setelah di edit sana sini.. hehehhhe.. di sebabkan aku penat lentok lentik sana cni.. Lentok Lentik Photography become my trademark.. don't copy2 yer.. nnt i saman u.. ok!!

LENTOK LENTIK PHOTOGRAPHY by Fadie Anum Abdullah










Ok that's it... nnt klu tabiat aku nak amik gambar dtg lagi nnt aku upload untuk tontonan korang lagi yer... hurmmmm... agak-agak korang berbaloi ak aku penat Lentok Lentik sana sini?? hehehhehhhe.... 

No comments:

Post a Comment