My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, March 3, 2012

~~ Karok & Gitar ~~

Assalammualaikum... sekali lagi kta bersiaran.. harap2 semua sihat dan bahagia hendaknye... Especially to my beloved friend Rusmidawati Mohamed yang dah pon melangsungkan perkahwinan pada 1 Mac 2012.. Congrats Mie.. I'm so sorry sbb tak dpt dtg majlis.. ada tugas yang tak dpat dielakkan.. 
aku doakan kebahagiaan dunia akhirat.. amin.. 
>>geng aku.. tinggal aku jer lar yang solo molo.. hukhukhuk... dah tak de kawan nak lepak2!! :(( cian aku... <<<

ok.. stop pasal citer2 kawen nih.. buat aku touching jer.. harini aku nk story morry pasal tabiat aku yang sukar nk kikis bila time cuti hujung minggu.. aku suka sgt KARAOKE!! hehehhe.. kalu tak dpt pegi pusat karaoke.. nyanyi kat Youtube pon jadi lah!! ahhahha.. ni bahana aku dok kat pontian ni.. Johor sgt banyak tempat nak berKAROK.. 
berkarok untuk asah bakat.. :))

Selalu lagu yang aku pilih lagu yang lama2.. lagu Melayu tahun 80an dan 90an.. huh layan beb!! nak lak lagu2 rock kapak.. hahahhah..  biasa ler org lama.. 
walaupun muka org ckp 23thn.. :P
 >> perasannnnnn!!!<<

aku suke gak ngan lagu omputih.. tp bila karok ada gak bersepah2 suara aku.. tak igt tune lagu... hehehheh..  senang citer ke laut lar.. :P 

sekarang ada hati lak nk blajar main gitar pulak.. eh eh eh.. dok johor ni merapu2 tabiat aku nih.. bosan beb dok umah.. TV dah xde.. dulu boley gak aku ngadap citer best2 siaran singapore..  skrg ngadap lar youtube tak abes2... 
Haaaaa tau tak kenapa aku berangan sgt nk main gitar??? ni semua gara2 adik kawe yg come lote sore nih.. Shila Amzah.. 

huh!! suara dia sambil petik gitar menggegar kalbu aku nih.. 
dah lar comel, suara sedap, pandai main gitar.. 
lagu nih salah satu favorite aku lar.. nk lak dia nyanyi penuh syahduuuuuuu... tersentuh hati aku.. "sah lagu ni dia nyanyi untuk... ehemmm!! Sharnaz!!"
 jom kta layannnnnn.... 

A thousand years (christina perri) -cover by Shila Amzah



amacam best tak?? ada tak korg rasa nk nyanyi sambil main gitar.. hehhehe... ok next kta layan lagu yuna lak... yuna aku sgt suka dgn tune petikan gitar dia.. mmg layan lar dgr instrumental lagu "terukir di bintang".. lyric terbaik.. simple tp punya maksud mendalam.. mudah jer nk sampaikan rasa cinta pada seseorang dgn lagu2 dia.. so meaningful!!
kta layan lagi!!



best kan?? nyaman jer aku layan petikan gitar dia.. hurmmm.. buat masa ni aku tgh blajar n usha2 chord gitar.. gitar nyer nnt lar dulu.. takot alih2 ada gak aku tukar minat yang lain lak... bukan leh caye aku nih... hehhehhe.. .

p/s: aku rasa mcm nk try main paintball lar.. ada sape2 yang berminat??? hehhehhe


1 comment: