My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Saturday, July 30, 2011

~~ Sedetik Lebih ~~

 

Ramadhan ni bermula kehidupan aku sebagai penjawat awam.. Kolej Matrikulasi Teknikal Pontian, Johor.  Tak tergambar perasaan aku ni.. bercampur2.. happy sgt dapat keje gov sbb tercapai hasrat mak  & arwah abah nak aku keje gov.. tp yang tak happy nyer terpakasa berjauhan dgn mak.. cian dia dok sorg2..  klu dulu aku lar teman dimana2 aku pegi..  skrg terpaksa lar berjauhan.. 

study aku merunsingkan aku sem ni.. terpaksa  study  sendiri tanpa bantuan lecturer dan kwn2.. sedih nyer tinggalkan korg.. :(   especially  adik2 aku, GG, Jas, Memee dan Yanie.. teman susah dan senang.. teman sepejuangan ketika final exam mendatang...  pasti aku rindukan korg.. 

tak lupa jgk sahabat aku.. mmg layak dipanggil sahabat.. fara dan ann.. sentiasa mendengar rintihan dan masalah aku.. dalam kegembiraan aku jadi penjawat awam, tak pernah terfikir akan tercampak jauh2 ke Pontian, Johor.. tp di lubuk hati ni seronok gak sbb dapat hidup di negeri org.. tukar angin.. mak aku ada ckp, aku ni mulut masin.. hehhehhe.. dia ckp aku penah cakap, "semua negeri kat semenanjung ni dh pegi kecuali Johor, sekali dpt keje atau kawen ngn org Johor".. hehhehe .. bila igt balik.. PADAN MUKA AKU!!! hahhah

ape pon aku berharap di tempat org nnt, aku selamat dan pandai jaga diri.. mudah2an kehidupan aku lebih baik dan penuh rahmat.. aminnn..  :D

to all PLK BM111 friends.. "sedetik lebih by Anuar Zain"

No comments:

Post a Comment