My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Friday, September 24, 2010

Puasa.. Raya.. Open House..

cepat nyer masa berlalu.. skrg dh 16 shawal 1431h.. bulan puasa tahun rasa mcm tak puas menikmati ramadhan... perut ni rehat mcm tak cukup jer... tup tup dh raya.. 

raya kedua tahun ni pulak aku demam.. may be badan terkejut kot mkn byk sgt masa raya pertama... hehehhhe... mmg bosan raya kat kl ni.. ramai kengkawan aku dok jauh2 and raya kat kampung tercinta... aku cuma raye kat kl yang bosan.. huhuhuh..

lepas abih bercuti, biasa ler ade jer open house.. tiap2 minggu jadual aku padat dengan undangan.. dari pagi sampai ler ke malam undangan yang kena aku penuhi... tapi tak cukup open house.... berduyun-duyun lak pasangan yang dah sampai seru sibuk bina masjid.. pendek kata, makan.. makan... makan... camner ler nk kurus camni??? haihh.. 

biarlah berapa byk pon undangan aku terima, harap aku tak ler lupe diri menikmati makanan yang ada... mau 7 keturunan menyumpah aku sebab bawa gen gemok.. hahhahha.. jadi makan kena lar berpada-pada... cuit-cuit jer.. (yelah tu.. kikikikikikiki)

No comments:

Post a Comment