My Diet Program

LilySlim Weight loss tickers

Thursday, September 23, 2010

decoration cake..

esok aku akan baking cake tunang adik teman sekelas aku masa zaman sekolah teknik.. Pn Sharifah Shahrul Mariah.. tema warna HITAM & PUTIH.. puas dh aku belek2 gambar dalam google & yahoo image tp tak de satu pon yg berkenan di hati... 

tgh aku berimaginasi pasal cake tunang ni.. tiba2 datang lar idea yg aku rasa meletop gak ni.. hehehhe.. yg penting arini aku nk g Shah Alam awal ckit kot.. nk cari bahan kat sana.. kalau sempat lar.. 

aku nk beli ribbon yg  bermanik utk menimbulkan mode classic cake tu nnt.. plus ada bunga rose merah yang akan menjadi penyeri.. moga2 cake tu dapat di abadikan cantik dalam gambar dan yang penting dalam hati sanubari bakal si tunang Khairul & Nurul  nnt..  perisa cake pilihan chocolate moist.. yummy.. yummy.. yummy.. lama aku tak makan.. 
ooopppssss!!! aku diet.. hehhehehhe.. 

dh waktu solat zohor.. jom solat.. lps tu kita makan.. arini lauk best.. bawal masak cili merah dgn nasi beras ponni taj mahal.. diet punya pasal.. 
alas perut je lar.. hehhehe..


No comments:

Post a Comment